Segíthetünk? +36/70 941 28 09

Az Ön bevásárlókosara üres.

Vásárlói tájékoztató - Üzletszabályzat (ÁSZF)

1. Cégadatok

2. Szállítás feltételek

3. Fizetési feltételek, vételár

3.1. Bankkártyás fizetés 

3.1.1. Adattovábbítási nyilatkozat

3.1.2 Melyek a tranzakció lépései? 

3.1.3 Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

4. Ügyfélszolgálat

5. Általános Szerződési Feltételek

5.1 Szolgáltató
5.2 A szolgáltatás igénybe vétele
5.3 Vásárlástól való elállás
5.4 Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat
5.5 Termékek cseréje
5.6 Felelősség korlátozása
5.7 Sikertelen kézbesítés

6. Webáruház használata


7. Biztonságos fizetési tájékoztató



 
1. Cégadatok

NATURA-SOPHIA Korlátolt Felelősségű Társaság
Telephely : 1089 Budapest, Bláthy Ottó u. 41. (nem üzlet) A címen személyes átvételre nincs lehetőség.
Adószám: 13098432-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-718615
Bankszámla szám: K&H Bank Zrt. 10404027 - 50526770 - 88741002

Telefon: +36/70 941 28 09


Tartalomjegyzék

2. Szállítás feltételek

Kiszállítási díjak:
- 18.000 forint számla végösszeg felett INGYENES
- 18.000 forint számla végösszeg alatt 990 forint

Szállítási határidők:
A termékek mellett feltüntetett szállítási határidőn belül juttatja el azokat a megrendelőhöz, de a szállítás jellemzően várható ideje a megrendeléstől számított 2-5 munkanap.
Előfordulhat, hogy egy megrendelést váratlan készlethiány miatt nem tudunk teljesíteni, így abban az esetben, ha a fentieknél hosszabb szállítási idő várható, azt minden esetben jelezzük a megrendelő ügyfélnek e-mailben.

Sikertelen kézbesítés:
Megrendelt termékeket kétszer megkíséreljük kézbesíteni. A megrendelő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei, minden esetben a megrendelőt terhelik.


Tartalomjegyzék

3. Fizetési feltételek, vételár
Az árucikkek mellett feltüntetett ár tartalmazza az általános forgalmi adót és a csomagolás költségét is.  

A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet:
- Utánvét (Ön a  futárnak az átvételkor készpénzben)
- Átutalás – Elsősorban intézmények számára biztosítjuk ezt a fizetési módot előreutalással.
- Bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után átirányítjuk Önt a Simple Online Fizetési Rendszerhez, amelyet az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagjaként fejleszt és üzemeltet.


Tartalomjegyzék

3.1. Bankkártyás fizetés 

- Bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után átirányítjuk Önt a Simple Online Fizetési Rendszerhez, amelyet az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagjaként fejleszt és üzemeltet.

3.1.1. Adattovábbítási nyilatkozat

„Elfogadom, hogy a NATURA-SOPHIA Korlátolt Felelősségű Társaság
(Telephely : 1089 Budapest, Bláthy Ottó u. 41.) által a http://alfadrogeria.hu, http://www.hauschka.hu, a http://drhauschkakozmetikumok.hu valamint a http://sonett.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.

Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.”

3.1.2 Melyek a tranzakció lépései?

1. A „Bankkártyás Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.

2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.

3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.

4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.


ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK



Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

BIZTONSÁG
Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a Simple biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A Simple fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

MIRE FIGYELJEN FIZETÉSKOR?

- A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.
- Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.
- A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.
- A kártyabirtokosok azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!

BIZTONSÁGI JÓ TANÁCSOK

- Növeli a biztonságot, ha SMS-szolgáltatást igényel bankjától, melynek eredményeképpen a számlán történt változásokról azonnal értesítést kap.
- Kérjük, készpénzfelvételnél, illetve vásárlásnál használt négyjegyű PIN kódját soha ne adja meg internetes fizetés esetén, illetve ügyeljen arra, hogy a kártyaszámát és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!
- A vásárlást, fizetést követően mindig jelentkezzen ki a web oldalról! Különösen fontos ez olyan számítógép esetén, amit más is használ. Az adatai védelme érdekében javasoljuk, hogy saját gépről vásároljon, kerülje a nyilvános internetes kávézókat, hotspotokat!
- Kéjük, e-mailben történő adategyeztetéskor fokozottan figyeljen, ugyanis Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban egyre gyakoribb, hogy illetéktelenek e-mailben próbálnak adatot kicsalni.
- Amennyiben adatai frissítését kérik Öntől – akár olyan kereskedők is, ahol korábban már vásárolt – legyen elővigyázatos, hiszen akár a kereskedő nevében is eljárhatnak illetéktelenek. Ilyen esetekben kérjük, vegye fel a kapcsolatot a kereskedővel az addig megszokott módon, hogy ellenőrizze a feladót.
- További gyanúra adhat az is okot, ha túl kedvező ajánlattal, nyereményjátékkal vagy soha meg nem rendelt termék lemondásával kapcsolatban kap levelet.
- A kártyatársaságok sem e-mailben, sem telefonon nem keresik meg közvetlenül a kártyabirtokosokat! Amennyiben kártyatársaságok nevében olyan e-mailt vagy telefonhívást kap, melyben arról tájékoztatják, hogy bankkártyájának adatait illetéktelenek szerezték meg kérjük, ne adja meg az adatait, illetve haladéktalanul értesítse kártyakibocsátóját.


VÁSÁRLÁS AZ INTERNETEN

- A webes vásárlás egyik előnye, hogy könnyedén összehasonlíthatja a hasonló termékek árait, így egyszerűen és gyorsan választhatja ki az Önnek legkedvezőbb ajánlatot.
- Megrendelés előtt – különösen az első megrendelés alkalmával – kérjük, ellenőrizze a webáruházzal kapcsolatos információkat (mióta működik, mennyire tartják megbízhatónak a céget, a jogszabályok alapján előírt kötelező előírt általános elérhetőségek szerepelnek-e a honlapon, pl. cím, telefonszám).
- Az internetes cégek annak érdekében, hogy védjék vásárlóikat számos biztonsági funkciót építenek be webáruházaikba. A honlapon szereplő nagy kártyacégek biztonsági logói (pl. MasterCard SecureCode) vagy egyéb titkosítások pl. SSL-kódok mindegyike arra utal, hogy az internetes kereskedő megtette a szükséges lépéseket a biztonságos netes vásárlás érdekében.
- A kommunikáció titkosítását mutatja az URL címben a „https” és az oldal jobb alsó sarkában szereplő lakat ikon is vagy a bal alsó sarokban található kulcs ikon, melyekre kattintva megjelennek a biztonsági tanúsítványok.
-Minden vásárlás alkalmával mentse el vagy nyomtassa ki megrendelését, annak fizetési visszaigazolását, a fizetéskor megadott adatokat, a megrendelt áru termékismertetőjét.
- A webáruház szerződési feltételeit ajánlott elolvasni megrendeléskor, hiszen amennyiben minőségi problémák merülnének fel a megrendelt termék vagy szolgáltatás esetén hasznos, ha tudja, mennyi időn belül nyújthat be reklamációt, milyen feltételek mellett vonhatja vissza megrendelését, illetve mikor és hogyan kaphatja vissza a pénzét.

 3.1.3 Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A részletes tájékoztatót itt olvashatja

 


 


Tartalomjegyzék


4. Ügyfélszolgálat
NATURA-SOPHIA Kft.
Levelezési cím: 1089 Budapest, Bláthy Ottó u. 41.
Email: drhauschkahu@gmail.com
Telefon:  +36/70 941 28 09


Tartalomjegyzék

5. Általános Szerződési Feltételek

5.1 A Szolgáltató
A web áruházat a NATURA-SOPHIA Kft. üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató").

5.2 A szolgáltatás igénybe vétele
A megrendelések leadása elektronikus úton  lehetséges, interneten keresztül.  A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a vásárlók részére. A rendelés leadása előtt a vásárlónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.
Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.


5.3 Vásárlástól való elállás
A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). kormányrendelet tartalmazza.

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 8 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 3 hónapig gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül.

A sértetlen termékeket a megrendelő számlával, vagy annak másolatával, saját költségén juttassa vissza a NATURA-SOPHIA Kft. címére (Telephely : 1089 Budapest, Bláthy Ottó u. 41.), és 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
A vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver vásárlása esetében, ha a csomagolást felbontotta.
Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, amit kedvezményként a szolgáltató elengedett a házhoz szállításkor.
Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.
A szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.


5.4 Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat
Szolgáltató a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezései szerint köteles eljárni. Ha a szerződés teljesítéséhez a szolgáltató harmadik személyt vesz igénybe, a vásárló felhatalmazza a szolgáltatót, hogy e harmadik személy részére, kizárólag a harmadik személy által ellátandó feladat elvégzéséhez szükséges adatokat kiadja. A vásárlók adatait a szolgáltató szigorúan bizalmasan kezeli, harmadik félnek nem adja ki. Az információkat szolgáltató csak statisztikai célokra, valamint arra használja fel, hogy a vásárlót közvetlen levél, illetve egyéb úton értesítse a vásárlót a szolgáltató, illetve harmadik személy termékeiről, szolgáltatásairól.


5.5 A termékek cseréje
Ha a megrendelt termék hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen kicseréli, vagy igény szerint a vételárat visszatéríti. Kérjük, amennyiben az átvett termékben hibát, vagy sérülést észlel, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.


5.6 Felelősség korlátozása
A Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
- Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja Önt abban, hogy csatlakozzon a szolgáltató weboldalára, ott megrendelést adjon le.
- Az Ön számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért. Felhívjuk a figyelmét, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekeznie kell az online terjedő vírusok és férgek ellen.

 
5.7 Sikertelen kézbesítés:
Megrendelt termékeket kétszer megkíséreljük kézbesíteni. A megrendelő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei, minden esetben a megrendelőt terhelik.



Tartalomjegyzék


6. Webáruház használata

Ön vásárolhat vendégként vagy regisztrálhat is.

A Regisztráció előnyei:

-          Előrendelést adhat le
-          Kedvenc termékeket gyűjthet amit később megvásárolhat
-          Gyorsabb és egyszerűbb pénztárhasználat a vásárlásnál
-          Áttekintheti rendelések állapotát
-          Áttekintheti korábbi rendeléseit
-          Változtathat a fiók információin
-          Cserélhet jelszót
-          Tárolhat alternatív szállítási címeket, például a családtagjai és barátai címére szállításhoz


Bejelentkezés, kijelentkezés, regisztráció
Regisztrálás után rendszerünk belépteti Önt az áruházunkba. Ha már regisztrált, de elfelejtette jelszavát, kattintson a jelszó-emlékeztető gombra, majd adja meg a regisztrált e-mail címét, amire rendszerünk automatikusan elküldi önnek jelszavát. Ha adatai időközben változtak, bármikor módosíthatja őket a Beállítások fülre kattintva.

A Kijelentkezés gombra akkor van szükség, ha olyan helyről internetezik, ahol mások is használhatják ugyanazt a számítógépet. A kijelentkezéssel megakadályozza, hogy valaki az Ön nevében rendeljen nálunk.


Kosár
A Kosár gombra kattintva megtekintheti eddigi megrendeléseit.


Megrendelés
A kiválasztott termékek megrendelését a Kosár funkciónál teheti meg. A Rendelés elküldése gombra kattintva ellenőrizheti a kosarában lévő termékeket, módosíthatja a számlázási és szállítási adatokat. Lehetősége van arra, hogy külön szállítási és számlázási címet adjon meg. Ezután a Megrendelés elküldése gombra kattintva véglegesítheti a rendelését. A rendelés beérkezéséről automatikus értesítést küldünk Önnek e-mailen. A rendszer ezt követően kezdi meg az Ön megrendelésének tényleges feldolgozását. A rendeléseket a rendelkezésre álló készlet erejéig teljesítjük.


Fizetés
A megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási költséget kifizethet megrendeléskor bankkártyával, előreutalással  vagy a csomag átvételekor a futárnak (készpénz).
Lásd még: Fizetési feltételek, vételár

 



Tartalomjegyzék

7. Biztonságos fizetési tájékoztató

Részletes tájékoztatót itt olvashatja

 


Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak!